Toimituskulut 3,90€, aina yli 100€:n tilauksiin ilmaiset postikulut!

FAQ

Alle on listattu yleisimpiä kysymyksiä helpottamaan asiointia.

 

Miten teihin saa yhteyden?

 

Meihin voit olla yhteydessä verkkokaupan ”Ota yhteyttä”-sivun lomakkeen kautta, sähköpostilla anne@amadastore.fi, soittamalla 0405512055 tai laittamalla Whatsapin kautta viestiä. Myös Facebook sekä Instagram on hyvä väylä saada nopeasti meidät kiinni.

 

Kuinka nopeasti tilaukseni lähtee eteenpäin?

 

Postitamme kaikki tilaukset pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä tilaamisesta. Jos siis tilaat perjantaina, lähtee pakettisi eteenpäin maanantaina. Joissain tapauksissa postitus on mahdollinen jo tilauspäivänä. Kiireellisissä tilauksissa ota aina yhteyttä anne@amadastore.fi tai 0405512055.

 

Voinko noutaa tilaukseni? Kuinka nopealla aikataululla?

 

Kyllä, voit noutaa tilauksesi! Ja halutessasi se yleensä onnistuu jo samana päivänä. Pääsääntöisesti noudot noudetaan Kangasalan S-Marketin tiloissa olevasta pakettiautomaatista (Puusepäntie 31, 36200 Kangasala). Noudot viedään pakettiautomaatin lähilokeroon, jolloin asiakas saa tekstiviestillä Postilta lokerokoodin samantien, kun lokeron ovi laitetaan kiinni. Noudot viedään muiden postitusten yhteydessä päivittäin ja ne ovat noudettavissa kaksi päivää lokerokoodin vastaanottamisesta. Erittäin kiireellisissä tilanteissa voit noutaa myös suoraan varastolta, ota aina ensin yhteyttä anne@amadastore.fi tai 0405512055 ja sovi nouto etukäteen.

 

Kuinka voin palauttaa tilaamani tuotteen?

 

Verkkokaupan alareunasta tai päävalikosta pääset helposti sivulle ”Vaihto- ja palautusehdot”, josta selviää kaikki palauttamiseen liittyvä. Jos jokin kohta on epäselvä tai et ole varma kuinka sinun tulee toimia, ota meihin yhteyttä, niin katsotaan tilanne yhdessä! Palautukset hoituvat Postin sopimustunnuksella ja Amada Store maksaa palautusten postikulut. Palautuksista tulee kuitenkin asiakkaalle 3,90€ käsittelykulu, joka vähennetään palautettavasta summasta.

 

Kuinka voin vaihtaa tilaamani tuotteen?

 

Aina ennen vaihtoa ota yhteyttä anne@amadastore.fi tai 0405512055. Koko kaupan ajatus on pieni määrä yhtä tuotetta=uniikkeja tuotteita. Näin ollen emme voi olla varmoja, että vaihto toiseen kokoon tai väriin onnistuu automaattisesti. Jos haluat vaihtaa tuotteen, niin neuvomme sinua, kun olet yhteydessä meihin! Vaihdoista ei tule asiakkaalle kuluja.

 

Miten voin maksaa tilaukseni?

 

Amada Store käyttää turvallisia ja monipuolisia Paytrail by Nets maksutapoja. Ostoskorin viimeisellä sivulla näkyy maksutapana vain Paytrail. Kun painat ”Tilaa”-nappia, niin sinut ohjataan Paytrailin omaan turvalliseen maksuympäristöön, josta pääset valitsemaan haluamasi maksutavan. Paytrailin maksutapojen kautta voit maksaa  suoraan oman verkkopankkisi kautta, kaikilla luottokorteilla sekä Collectorin laskulla ja osamaksulla. Laskulle saat aina vähintään 30 päivää ja parhaimmillaan 60 päivää maksuaikaa!

 

Miksi tuotteissa ei ole kokotaulukoita?

 

Emme valitettavasti ole saaneet tavarantoimittajilta virallisia kokotaulukoita tuotteisiin. Olemme antaneet tästä palautetta ja toivomme, että tilanne tulee muuttumaan. Emme voi itse lähteä mittaamaan tuotteita virallisesti, koska omat mittaukset on aina suuntaa antavia. Pyrimme laittamaan kokotietoja (normaali mitoitus, pienehkö mitoitus jne.) suoraan tuotteiden tietoihin. Autamme myös mielellämme koon valinnassa! Ota siis rohkeasti yhteyttä, jos koon valinta mietityttää, niin neuvomme parhaamme mukaan. 

 

 

Tuote jonka haluaisin on loppu, tuleeko sitä lisää?

 

Emme pysty takaamaan, että tuotteita saadaan enää lisää. Osaa tuotteista saamme vielä pieniä eriä lisää, mutta suurinta osaa ei. Jos jokin tuote on kovin suosittu, niin pyrimme lisäämään valikoimaan samantyylisen tuotteen vaihtoehdoksi. Rekisteröi sähköpostisi loppuunmyydyn tuotteen kohdalla olevasta ”Ilmoita minulle, kun tuotetta on saatavilla”-napista ja saat ilmoituksen, jos tuotetta tulee lisää. Näin myös me näemme, että tuotteille olisi vielä ottajia ja pyrimme saamaan niitä lisää.

 

 

En pääse kirjautumaan käyttäjätililleni. Paketti ei ole tullut perille. Tuote on vahingoittunut. 

 

Mikä tahansa ongelmatilanne tulee eteen, niin ole meihin yhteydessä ja selvitetään tilanne samantien yhdessä! 

 

Kuinka pesen tilaamani tuotteen? Irtoavatko paljetit ja niitit?

 

Jokaisen tuotteen kohdalla on tuotetiedoissa pesuohjeet. Samat pesuohjeet löydät myös jokaisen vaatteen pesulapusta. Niittejä/kimalteita sisältävät tuotteet suosittelemme pesemään pesupussissa. Samoin choker kaula-aukolla varustetut paidat, jotta choker osa ei pääse kieputtumaan muuhun pyykkiin ja näin ollen venymään. Osa tuotteista on käsinpestäviä ja niittejä/kimalteita/paljetteja sisältävistä tuotteista saattaa irrota muutamia koristeita käytössä tai pesussa. Pyrimme valikoimaan laadukkaita tuotteita, mutta jos tuotteesta irtoaa koristuksia normaalia enemmän, niin ole meihin yhteydessä!

 

 

Sain alennuskoodin. Käykö se kaikkiin tuotteisiin?

 

Yleisesti kaikki Amada Storen alennuskoodit käyvät kaikkiin vaatteisiin; normaalihintaisiin sekä alennettuihin. Joskus koodin yhteydessä on erikseen maininta, että se käy vain tietyn merkkisiin tuotteisiin tai tuoteryhmään, jolloin alennus lasketaan vain niistä tuotteista. Alennuskoodit EIVÄT käy Doll Beautyn tuotteisiin ellei toisin mainita.

 

Minne syötän alennuskoodini? Sain alekoodin vasta tilauksen jälkeen/unohdin syöttää alekoodin tilausvaiheessa?

 

Alennuskoodi syötetään ostoskoriin tilausvaiheessa. Valitettavasti enää tilauksen jälkeen alennuskoodia ei voi aktivoida. Olethan siis tarkkana, että alekoodisi on syötettynä ja näkyvissä ennen kuin tilaat.

 

 

Kaupassa on ilmaiset postikulut, voinko silti käyttää alennuskoodin?

 

Kyllä voit! Amada Storen ilmaisten postikulujen kampanjoissa postikulut poistetaan kokonaan eli siihen etuun ei tarvita erillistä koodia. Tällöin voit käyttää tuotteisiin alennuskoodin. Alennuskoodeja voi käyttää vain yhden kerrallaan.

 

Milloin kuukauden aletuote vaihtuu ja kuinka se valitaan?

 

Kuukauden aletuote vaihtuu aina kuun ensimmäisen päivän aikana. Valikoimme aina ajankohtaisen aletuotteen, joko aikaisemmista tuotteista tai uutuuksista. Kysymme myös välillä teidän mielipidettänne seuraavan kuun aletuotteesta somen kautta, joten seuraathan meitä myös Instagramissa ja Facebookissa!

 

Palautin tilaamani tuotteet. Kuinka nopeasti saan rahani takaisin?

 

Kun palautuksesi saapuu meille, niin käsittelemme sen pikimmiten. Saat sähköpostiisi vahvistuksen palautuksestasi vielä samana päivänä, kun paketti on saapunut perille. Vahvistuksen yhteydessä ilmoitamme Paytrailille palautuksesta, josta ollaan sinuun yhteydessä sähköpostitse palautuksen tiimoilta. Palautuksen pitäisi näkyä viikon sisällä palautusvahvistuksesta. Jos palautuksissa on viiveitä, niin olethan yhteydessä anne@amadastore.fi, niin selvitetään mistä on kyse.

 

Onko alennetuilla tuotteilla vaihto- ja palautusoikeutta?

 

Kyllä, kaikilla Amada Storen tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

 

Valitsin maksutavaksi laskun, koska laskuni tulee? Tuleeko se sähköpostiin vai paperisena?

Valitessasi laskun tai osamaksun maksutavaksi teet samalla sopimuksen luotosta Collector Bankin kanssa. Kaikki laskuun liittyvät asiat siis hoidetaan heidän kauttaan. Amada Store ei näe laskun tietoja eikä pysty niitä selvittämään. Laskun maksuaika on 30-60 päivää ja lasku saapuu yleensä hieman ennen eräpäivää. Jos olet Collectorin asiakas jo entuudestaan, niin on mahdollista, että olet sopinut sähköpostilaskusta, muussa tapauksessa ensimmäinen lasku tulee paperisena.  Lisätietoja löydät osoitteesta www.collector.fi . Laskun ja osamaksun asiakaspalvelun puhelinnumero on 09 31589947 ja sähköposti contactcenter@collectorbank.fi . Jos sinulla on kysyttävää tuotteista, tilauksesi saapumisesta tai palautuksista, niin ole yhteydessä Amada Storeen.

 

 

Eikö kysymykseesi löytynyt vastausta täältä? Ole meihin yhteydessä ja selvitetään asia!