Yhteydenotto ja toimitus

Meihin voit olla yhteydessä verkkokaupan ”Ota yhteyttä”-sivun lomakkeen kautta.

Sähköpostillaanne@amadastore.fi

Soittamalla 0405512055 tai laittamalla Whatsapin kautta viestiä.

Myös Facebook sekä Instagram on hyvä väylä saada nopeasti meidät kiinni.

Postitamme kaikki tilaukset pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä tilaamisesta. Jos siis tilaat perjantaina, lähtee pakettisi eteenpäin maanantaina. Joissain tapauksissa postitus on mahdollinen jo tilauspäivänä. Pyrimme postittamaan joka arkipäivä ennen kello 12 tehdyt tilaukset samana päivänä, mutta emme pysty tätä takaamaan joka päivälle. Kiireellisissä tilauksissa ota aina yhteyttä anne@amadastore.fi tai 0405512055.

Kyllä, voit noutaa tilauksesi! Ja halutessasi se yleensä onnistuu jo samana päivänä. Pääsääntöisesti noudot noudetaan Kangasalan S-Marketin tiloissa olevasta pakettiautomaatista (Puusepäntie 31, 36200 Kangasala). Noudot viedään pakettiautomaatin lähilokeroon, jolloin asiakas saa tekstiviestillä Postilta lokerokoodin samantien, kun lokeron ovi laitetaan kiinni. Noudot viedään muiden postitusten yhteydessä päivittäin ja ne ovat noudettavissa kaksi päivää lokerokoodin vastaanottamisesta. Erittäin kiireellisissä tilanteissa voit noutaa myös suoraan varastolta, ota aina ensin yhteyttä anne@amadastore.fi tai 0405512055 ja sovi nouto etukäteen.

Palautus ja vaihto

ILMOITATHAN AINA ENSIN SÄHKÖPOSTITSE PALAUTUKSESTA! Verkkokaupan alareunasta tai päävalikosta pääset helposti sivulle ”Vaihto- ja palautusehdot”, josta selviää kaikki palauttamiseen liittyvä. Jos jokin kohta on epäselvä tai et ole varma kuinka sinun tulee toimia, ota meihin yhteyttä, niin katsotaan tilanne yhdessä! Palautukset hoituvat Postin sopimustunnuksella 649829 ja Amada Store maksaa palautusten postikulut. Palautuksista ei aiheudu asiakkaalle kuluja.

Ilmoita tuotteen palautuksesta osoitteeseen anne@amadastore.fi. 

Käy tekemässä verkkokaupasta uusi tilaus haluamastasi vaihtotuotteesta. Voit vaihtaa tuotteesi joko samaan, mutta eri kokoiseen tai täysin eri tuotteeseen. 

Huomioithan, että ensimmäinen tilauksesi, jonka palautat hyvitetään sinulle! maksat uudesta tilauksesta juuri sen verran, mitä tilatessasi ostoskori näytti. Muistathan siis lisätä uudestaan vaihtotilaukseen mahdollisen alekoodisi. Näitä EI PYSTYTÄ lisäämään jälkikäteen.

Kun palautuksesi on saapunut meille takaisin hyvitämme palauttamasi tuotteen summan käyttämällesi maksutavalle.

Kun palautuksesi saapuu meille, niin käsittelemme sen pikimmiten. Saat sähköpostiisi vahvistuksen palautuksestasi vielä samana päivänä, kun paketti on saapunut perille. Vahvistuksen yhteydessä ilmoitamme Paytrailille palautuksesta, josta ollaan sinuun yhteydessä sähköpostitse palautuksen tiimoilta. Palautuksen pitäisi näkyä viikon sisällä palautusvahvistuksesta. Jos palautuksissa on viiveitä, niin olethan yhteydessä anne@amadastore.fi, niin selvitetään mistä on kyse.

Kyllä, kaikilla Amada Storen tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Alennukset

Yleisesti kaikki Amada Storen alennuskoodit käyvät kaikkiin vaatteisiin; normaalihintaisiin sekä alennettuihin. Joskus koodin yhteydessä on erikseen maininta, että se käy vain tietyn merkkisiin tuotteisiin tai tuoteryhmään, jolloin alennus lasketaan vain niistä tuotteista. Alennuskoodit EIVÄT käy Doll Beautyn tuotteisiin ellei toisin mainita.

Alennuskoodi syötetään ostoskoriin tilausvaiheessa. Valitettavasti enää tilauksen jälkeen alennuskoodia ei voi aktivoida. Olethan siis tarkkana, että alekoodisi on syötettynä ja näkyvissä ennen kuin tilaat.

Kyllä voit! Amada Storen ilmaisten postikulujen kampanjoissa postikulut poistetaan kokonaan eli siihen etuun ei tarvita erillistä koodia. Tällöin voit käyttää tuotteisiin alennuskoodin. Alennuskoodeja voi käyttää vain yhden kerrallaan.

Jos olet saanut erillisen ilmaisten postikulujen alekoodin, niin tällöin voit käyttää vain yhden alekoodin.

maksaminen ja lasku

Amada Store käyttää turvallisia ja monipuolisia Paytrail by Nets maksutapoja. Ostoskorin viimeisellä sivulla näkyy maksutapana vain Paytrail. Kun painat ”Tilaa”-nappia, niin sinut ohjataan Paytrailin omaan turvalliseen maksuympäristöön, josta pääset valitsemaan haluamasi maksutavan. Paytrailin maksutapojen kautta voit maksaa  suoraan oman verkkopankkisi kautta, kaikilla luottokorteilla sekä Collectorin laskulla ja osamaksulla. Laskulle saat aina vähintään 30 päivää ja parhaimmillaan 60 päivää maksuaikaa!

Valitessasi laskun tai osamaksun maksutavaksi teet samalla sopimuksen luotosta Collector Bankin kanssa. Kaikki laskuun liittyvät asiat siis hoidetaan heidän kauttaan. Amada Store ei näe laskun tietoja eikä pysty niitä selvittämään. Laskun maksuaika on 30-60 päivää ja lasku saapuu yleensä hieman ennen eräpäivää. Jos olet Collectorin asiakas jo entuudestaan, niin on mahdollista, että olet sopinut sähköpostilaskusta, muussa tapauksessa ensimmäinen lasku tulee paperisena.  Lisätietoja löydät osoitteesta www.collector.fi . Laskun ja osamaksun asiakaspalvelun puhelinnumero on 09 31589947 ja sähköposti contactcenter@collectorbank.fi . Jos sinulla on kysyttävää tuotteista, tilauksesi saapumisesta tai palautuksista, niin ole yhteydessä Amada Storeen.

Muuta

Emme valitettavasti ole saaneet tavarantoimittajilta virallisia kokotaulukoita tuotteisiin. Olemme antaneet tästä palautetta ja toivomme, että tilanne tulee muuttumaan. Emme voi itse lähteä mittaamaan tuotteita virallisesti, koska omat mittaukset on aina suuntaa antavia. Pyrimme laittamaan kokotietoja (normaali mitoitus, pienehkö mitoitus jne.) suoraan tuotteiden tietoihin. Autamme myös mielellämme koon valinnassa! Ota siis rohkeasti yhteyttä, jos koon valinta mietityttää, niin neuvomme parhaamme mukaan. 

Emme pysty takaamaan, että tuotteita saadaan enää lisää. Osaa tuotteista saamme vielä pieniä eriä lisää, mutta suurinta osaa ei. Jos jokin tuote on kovin suosittu, niin pyrimme lisäämään valikoimaan samantyylisen tuotteen vaihtoehdoksi. Rekisteröi sähköpostisi loppuunmyydyn tuotteen kohdalla olevasta ”Ilmoita minulle, kun tuotetta on saatavilla”-napista ja saat ilmoituksen, jos tuotetta tulee lisää. Näin myös me näemme, että tuotteille olisi vielä ottajia ja pyrimme saamaan niitä lisää.

Mikä tahansa ongelmatilanne tulee eteen, niin ole meihin yhteydessä ja selvitetään tilanne samantien yhdessä! 

Jokaisen tuotteen kohdalla on tuotetiedoissa pesuohjeet. Samat pesuohjeet löydät myös jokaisen vaatteen pesulapusta. Niittejä/kimalteita sisältävät tuotteet suosittelemme pesemään pesupussissa. Samoin choker kaula-aukolla varustetut paidat, jotta choker osa ei pääse kieputtumaan muuhun pyykkiin ja näin ollen venymään. Osa tuotteista on käsinpestäviä ja niittejä/kimalteita/paljetteja sisältävistä tuotteista saattaa irrota muutamia koristeita käytössä tai pesussa. Pyrimme valikoimaan laadukkaita tuotteita, mutta jos tuotteesta irtoaa koristuksia normaalia enemmän, niin ole meihin yhteydessä!

Kuukauden aletuote vaihtuu aina kuun ensimmäisen päivän aikana. Valikoimme aina ajankohtaisen aletuotteen, joko aikaisemmista tuotteista tai uutuuksista. Kysymme myös välillä teidän mielipidettänne seuraavan kuun aletuotteesta somen kautta, joten seuraathan meitä myös Instagramissa ja Facebookissa!

Tilaa uutiskirje