Yhteydenotto ja toimitus

Meihin voit olla yhteydessä verkkokaupan ”Ota yhteyttä”-sivun lomakkeen kautta.

Sähköpostilla  asiakaspalvelu@amadastore.fi

Tekstiviestillä 040 155 1205.

Myös Facebook sekä Instagram on hyvä väylä saada meidät kiinni. Näihin kanaviin viestejä tulee normaalia enemmän, joten vastaamisessa saattaa kestää hieman kauemmin. Suosittelemme kaikki tilauksiin ja reklamaatioihin liittyvät asiat hoitamaan sähköpostin kautta.

Postitamme kaikki tilaukset pääsääntöisesti kahden arkipäivän sisällä tilaamisesta. Yleensä, jopa nopeammin ja aina niin nopeasti kuin mahdollista. Kun saat toimitusvahvistuksen, niin tilauksesi on sinulla noin 1-3 arkipäivän sisällä, riippuen valitsemastasi kuljetusliikkeestä. Kuljetusliikkeet noutavat tilaukset meiltä aina maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Valitettavasti noudot eivät ole tällä hetkellä mahdollisia myymälän sulkeutumisen vuoksi.

Aikaisempaa 'Yhdistäminen avoimeen tilaukseen'-valintaa ei ole enää saatavilla suoraan kassalla, mutta yhdistämme saman henkilön tilaukset aina pakkausvaiheessa mikäli useampi on avoinna!

Voit siis tehdä useamman tilauksen ja ne kaikki postitetaan samassa paketissa sekä pakkausvaiheessa palautamme ylimääräiser postikulut!

Voit myös käyttää koodia LISÄYS , joka nollaa alle 80€ tilauksista postikulun mikäli sinulla on jo avoin tilaus mitä ei olla lähetetty!

Mikäli koodia käytetään ilman jo olemassa olevaa avointa tilausta, perutaan tilaus kokonaisuudessaan.

Palautus ja vaihto

TEETHÄN AINA ENSIN PALAUTUKSEN REKISTERÖINNIN!

Palautuksen voit rekisteröidä omilta sivuiltasi sekä Palautusilmoitus-sivulla (mm. kaupan yläbannerissa) löytyy tarkemmat ohjeet.

Verkkokaupan alareunasta tai päävalikosta pääset helposti sivulle ”Vaihto- ja palautusehdot”, josta selviää kaikki palauttamiseen liittyvä.

Jos jokin kohta on epäselvä tai et ole varma kuinka sinun tulee toimia, ota meihin yhteyttä, niin katsotaan tilanne yhdessä!

Palautukset hoituvat Postin kautta ja Amada Store maksaa palautusten postikulut. Mahdollisia tilausvaiheen postikuluja ei palauteta, mutta muutoin palautus on asiakkaalle maksutonta! Katsothan lisää palautusehdoista.

Tee palautettavasta tuotteesta palautusilmoitus ohjeiden mukaisesti. 

Käy tekemässä verkkokaupasta uusi tilaus haluamastasi vaihtotuotteesta. Voit vaihtaa tuotteesi joko samaan, mutta eri kokoiseen tai täysin eri tuotteeseen. 

Huomioithan, että ensimmäinen tilauksesi, jonka palautat hyvitetään sinulle! maksat uudesta tilauksesta juuri sen verran, mitä tilatessasi ostoskori näytti. Muistathan siis lisätä uudestaan vaihtotilaukseen mahdollisen alekoodisi. Näitä EI PYSTYTÄ lisäämään jälkikäteen.

Kun palautuksesi on saapunut meille takaisin hyvitämme palauttamasi tuotteen summan käyttämällesi maksutavalle.

Kun palautuksesi saapuu meille, niin käsittelemme sen pikimmiten, yleensä sen 14 arkipäivän sisällä siitä, kun palautuksesi on saapunut meille.

Saat sähköpostiisi vahvistuksen palautuksestasi, kun paketti on saapunut perille ja palautuksesi käsitelty. Vahvistuksen yhteydessä ilmoitamme Paytrailille tai Klarnalle palautuksesta, josta ollaan sinuun yhteydessä sähköpostitse palautuksen tiimoilta.

Palautuksen pitäisi näkyä viikon sisällä palautusvahvistuksesta. Jos palautuksissa on tätä suurempia viiveitä, niin olethan yhteydessä asiakaspalvelu@amadastore.fi, niin selvitetään mistä on kyse.

Huomioithan, että palautuspaketit EIVÄT SAAVU meille yhtä nopeasti, kuin meidän lähettämät paketit asiakkaille. Lisäohjeita löydät paluuviestistä, jonka saat tehtyäsi palautusilmoituksen.

Kyllä, kaikilla Amada Storen tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, pl. lahjakortit sekä sinetöidyt tuotteet tai esimerkiksi avatut kasvonaamio tms. pakkaukset.

Alennukset

Yleisesti kaikki Amada Storen alennuskoodit käyvät kaikkiin vaatteisiin; normaalihintaisiin sekä alennettuihin. Joskus koodin yhteydessä on erikseen maininta, että se käy vain tietyn merkkisiin tuotteisiin tai tuoteryhmään, jolloin alennus lasketaan vain niistä tuotteista. 

Alennuskoodi syötetään ostoskoriin tilausvaiheessa. Valitettavasti enää tilauksen jälkeen alennuskoodia ei voi aktivoida. Olethan siis tarkkana, että alekoodisi on syötettynä ja näkyvissä ennen kuin tilaat.

Kyllä voit! Amada Storen ilmaisten postikulujen kampanjoissa postikulut poistetaan kokonaan eli siihen etuun ei tarvita erillistä koodia. Tällöin voit käyttää tuotteisiin alennuskoodin. Alennuskoodeja voi käyttää vain yhden kerrallaan.

Jos olet saanut erillisen ilmaisten postikulujen alekoodin, niin tällöin voit käyttää vain yhden alekoodin.

maksaminen ja lasku

Amada Store käyttää turvallisia ja monipuolisia Paytrail by Nets maksutapoja. Ostoskorin viimeisellä sivulla näkyy maksutapana vain Paytrail. Kun painat ”Tilaa”-nappia, niin sinut ohjataan Paytrailin omaan turvalliseen maksuympäristöön, josta pääset valitsemaan haluamasi maksutavan. Paytrailin maksutapojen kautta voit maksaa  suoraan oman verkkopankkisi kautta, kaikilla luottokorteilla, mobiilimaksutavoilla sekä Walleyn, Jouston tai OP-rahoituksen laskulla tai osamaksulla.

Voit myös valita Klarnan laskun tai osamaksun maksutavaksi.

Valitessasi laskun tai osamaksun maksutavaksi teet samalla sopimuksen luotosta valitsemasi laskuttajan kanssa.

Kaikki laskuun liittyvät asiat siis hoidetaan heidän kauttaan. Amada Store ei näe laskun tietoja eikä pysty niitä selvittämään. Jos sinulla on kysyttävää tuotteista, tilauksesi saapumisesta tai palautuksista, niin ole yhteydessä Amada Storeen.

Mikäli valitsit Klarnan laskuttajaksi, saat heidän asiakaspalvelustaan lisätietoja laskuistasi.

Muuta

Emme valitettavasti ole saaneet tavarantoimittajilta virallisia kokotaulukoita tuotteisiin. Olemme antaneet tästä palautetta ja toivomme, että tilanne tulee muuttumaan. Emme voi itse lähteä mittaamaan tuotteita virallisesti, koska omat mittaukset on aina suuntaa antavia. Pyrimme laittamaan kokotietoja (normaali mitoitus, pienehkö mitoitus jne.) suoraan tuotteiden tietoihin. Autamme myös mielellämme koon valinnassa! Ota siis rohkeasti yhteyttä, jos koon valinta mietityttää, niin neuvomme parhaamme mukaan. 

Emme pysty takaamaan, että tuotteita saadaan enää lisää. Osaa tuotteista saamme vielä pieniä eriä lisää, mutta suurinta osaa ei. Jos jokin tuote on kovin suosittu, niin pyrimme lisäämään valikoimaan samantyylisen tuotteen vaihtoehdoksi. Rekisteröi sähköpostisi loppuunmyydyn tuotteen kohdalla olevasta ”Ilmoita minulle, kun tuotetta on saatavilla”-napista ja saat ilmoituksen, jos tuotetta tulee lisää. Näin myös me näemme, että tuotteille olisi vielä ottajia ja pyrimme saamaan niitä lisää.

Mikä tahansa ongelmatilanne tulee eteen, niin ole meihin yhteydessä ja selvitetään tilanne samantien yhdessä! 

Jokaisen tuotteen kohdalla on tuotetiedoissa pesuohjeet. Samat pesuohjeet löydät myös jokaisen vaatteen pesulapusta. Niittejä/kimalteita sisältävät tuotteet suosittelemme pesemään pesupussissa. Samoin choker kaula-aukolla varustetut paidat, jotta choker osa ei pääse kieputtumaan muuhun pyykkiin ja näin ollen venymään. Osa tuotteista on käsinpestäviä ja niittejä/kimalteita/paljetteja sisältävistä tuotteista saattaa irrota muutamia koristeita käytössä tai pesussa. Pyrimme valikoimaan laadukkaita tuotteita, mutta jos tuotteesta irtoaa koristuksia normaalia enemmän, niin ole meihin yhteydessä!

Tilaa uutiskirje