Toimituskulut 3,90€, aina yli 100€:n tilauksiin ilmaiset postikulut!

Vaihto- ja palautusehdot

Päivitetty hygieniatuotteiden palautusten osalta 15.2.2018.

 

 

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Ilmoitathan meille anne@amadastore.fi, jos olet aikeissa palauttaa tuotteen.

 

Palauttaessa tuotteen/tuotteiden asianmukainen pakkaaminen on asiakkaan vastuulla. Lähetämme tuotteet joko pahvilaatikossa tai muovisissa postituspusseissa, jolloin palauttaessa alkuperäispakkauksessa pakkaus tulee sulkea uudestaan kunnolla, jotta tuote ei vaurioidu tämän vuoksi kuljetuksessa. Jos tuotetta ei ole pakattu asianmukaisesti ja tuote on saapuessaan myyntikelvoton pidätämme oikeuden arvonalennukseen tuotteesta. Jos tuote vaurioituu Postin toimesta, asianmukaisesta pakkaamisesta huolimatta, ei se ole asiakkaan vastuulla ja näin ollen palautamme täyden summan asiakkaalle.

 

Amada Store maksaa palautuksen postikulut, sopimustunnuksella 649829 asiakas voi palauttaa paketin lähimpään Postiin, josta se lähtee takaisin Amada Storelle. Palautuksista peritään asiakkaalta kuitenkin 3,90€ käsittelykulu. Kulu vähennetään palautettavasta summasta. Reklamaatioissa ja tuotteen vaihdoissa kulua ei peritä.

 

Huomioithan, että Doll Beautyn tuotteet ovat hygieniatuotteita, jolloin avatuilla pakkauksilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta! Myöskään alennuskoodit eivät käy Doll Beautyn tuotteisiin ellei toisin mainita erikoistilanteessa.

 

Tilauksen noutamatta jättäminen EI OLE palauttamista. Noutamatta jättämistä paketeista perimme 5€ kulun.

 

Liitä palautuksen mukaan palautuslomake, johon tulee tiedot palautettavasta tuotteesta sekä omat tietosi. Täytäthän lomakkeen huolellisesti!

 

Kun palautus on saapunut Amada Storelle, tarkastamme tuotteen myyntikunnon ja teemme palautuksen.

 

Palautamme rahasi samalle maksutavalle, jolla olet maksanut. Ilmoitamme palautuksesta samantien Paytrailille, jota kautta palautuksesi tulee. Samalla, kun saat palautuksesta vahvituksen lähtee tieto heille ja he ovat yhteydessä sinuun asian tiimoilta.

 

Palautusosoite:

 

Amada Store/Amada International Oy

Raikuntie 64

36520 Kangasala

 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

 

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen anne@amadastore.fi tai puhelimitse 0405512055.

 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. 

 

Jos haluat vaihtaa ostamasi tuotteen toiseen kokoon, niin otathan ensin yhteyttä anne@amadastore.fi, jotta pääsemme tarkistamaan saatavuuden ja neuvomme vaihtojen osalta. Vaihdoissa Amada Store maksaa aina postikulut!