Toimituskulut 3,90€, yli 100€ tilaukset aina ilman toimituskuluja!

Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 8.9.2017 alkaen. Päivitetty palautusten osalta 1.11.2017.

 

Yleistä verkkokaupasta

 

Verkkokaupan tuotteita myy Amada International Oy, y-tunnus 2829384-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

 

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.amadastore.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitus- sekä palautusehtoihin.

 

Tilausvahvistus

 

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

• Ostamasi tuotteet hintoineen

• Omat yhteys- ja maksutietosi

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisältöä tarkemmin.

 

Maksutavat

 

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä  kaikki maksukortit. Myös Collectorin lasku ja osamaksu on vaihtoehtona. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

 

Maksupalvelutarjoaja

 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

 

Verkkopankit

 

 Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Toimitusaika

 

 Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, arvioitu toimitusaika 2-4 päivää, riippuen Postin toiminnasta.

 

Toimitustapa ja toimituskulut

 

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina, pakettia voi seurata lähetystunnuksella, jonka saat toimitusvahvistuksen yhteydessä sähköpostiisi. Tilausvaiheessa voit valita haluamasi toimituspisteen, Postin tai pakettiautomaatin.

 

Alle 100€ tilaukset, toimitus 3,90€

Yli 100€, toimitus ilmainen!

 

Palautukset

 

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Asiakas maksaa palautuskulun 3,90€, mutta palautuksen postikulut ovat ilmaiset asiakkaalle. Kulua ei peritä vaihto- tai reklamaatio tilanteissa.

 

Liitä palautuksen mukaan palautuslomake, johon tulee tiedot palautettavasta tuotteesta sekä omat tietosi. Täytäthän lomakkeen huolellisesti!

 

Kun palautus on saapunut Amada Storelle, tarkastamme tuotteen myyntikunnon ja teemme palautuksen.

 

Palautamme maksutavasta huolimatta rahat aina suomalaiselle pankkitilillesi. Näin ollen saat asiakkaana rahat takaisin mahdollisimman nopeasti, ilman välikäsiä.

HUOM! Jos valitset Collectorin laskun, tulee lasku palautuksesta huolimatta maksaa. Kauppias hyvittää tuotteen hinnan tilillesi.

 

Palautusosoite:

 

Amada International Oy

Raikuntie 64

36520 Kangasala

 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. 

 

Ongelmatilanteet

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen anne@amadastore.fi tai puhelimitse 0405512055.

 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. 

 

Jos haluat vaihtaa ostamasi tuotteen toiseen kokoon, niin otathan ensin yhteyttä anne@amadastore.fi, jotta pääsemme tarkistamaan saatavuuden ja neuvomme vaihtojen osalta.

 

 

Muuta

 

 Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Amada Store käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Amada Store sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.