Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 8.9.2017 alkaen. Päivitetty 6.8.2018. 

Yleistä verkkokaupasta

 

Verkkokaupan tuotteita myy Amada International Oy, y-tunnus 2829384-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

 

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.amadastore.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitus- sekä palautusehtoihin.

Alennuskoodi syötetään ostoskoriin tilausvaiheessa. Valitettavasti enää tilauksen jälkeen alennuskoodia ei voi aktivoida. Olethan siis tarkkana, että alekoodisi on syötettynä ja näkyvissä ennen kuin tilaat!

 

Tilausvahvistus

 

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

• Ostamasi tuotteet hintoineen

• Omat yhteys- ja maksutietosi

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisältöä tarkemmin.

 

Maksutavat

 

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä  kaikki maksukortit. Myös Collectorin lasku ja osamaksu on vaihtoehtona. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

HUOM! Amada Store EI peri lisämaksua minkään maksutavan käytöstä! Collector Bank perii 2,95€ laskutuskulua. Osamaksusopimuksen kulut ovat myös kaikki Collector Bankin kuluja ja niistä lisätietoja saat suoraan heiltä. Ostamalla Amada Storen tuotteita laskulla tai osamaksulla teet luottosopimuksen Collector Bankin kanssa etkä Amada Storen kanssa. Kaikki tilauksiin ja tuotteisiin liittyvät kyselyt kuuluvat Amada Storelle. Kaikki maksuihin ja kuluihin ja luottosopimuksiin liittyvät puolestaan Collector Bankille.

 

Lahjakortit:

Lahjakortteja ei voi vaihtaa rahaksi. Palautukset lahjakorteilla ostettuihin tuotteisiin palautetaan aina uutena lahjakorttina. Lahjakortti on voimassa aina 12kk ostopäivästä.

 

 

Maksupalvelutarjoaja

 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

 

Verkkopankit

 

 Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Toimitusaika

 

 Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, arvioitu toimitusaika 2-4 päivää, riippuen Postin toiminnasta.

 

Toimitustapa ja toimituskulut

 

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina, pakettia voi seurata lähetystunnuksella, jonka saat toimitusvahvistuksen yhteydessä sähköpostiisi. Tilausvaiheessa voit valita haluamasi toimituspisteen, Postin tai pakettiautomaatin.

 

Alle 100€ tilaukset, toimitus 3,90€

Yli 100€, toimitus ilmainen!

 

Palautukset

 

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Ilmoitathan aina ennen palautusta, että olet palauttamassa tuotteen/tuotteita tilaukseltasi osoitteeseen anne@amadastore.fi 

Palautuksen postikulut ovat ilmaiset asiakkaalle, kun paketti palautetaan Postin asiakaspalautuksena sopimustunnuksella 649829. Palauttaessa muulla tavoin kulut ovat asiakkaan vastuulla.

 

Huomioithan, että Doll Beautyn tuotteet ovat hygieniatuotteita, jolloin avatuilla pakkauksilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta! Myöskään alennuskoodit eivät käy Doll Beautyn tuotteisiin ellei toisin mainita erikoistilanteessa.

 

Ota 3 maksa 2-kampanjan palautusehdot:

"Ota 3 maksa 2"-kampanjoiden palautuksissa laskemme tilauksen loppusumman uudestaan.  Palauttaessasi tuotteen, jonka olet saanut maksutta, emme maksa hyvitystä, koska tuotetta ei ole veloitettu. Jos palautat maksetun tuotteen, mutta pidät ilmaisen tuotteen, veloitamme ilmaisen tuotteen. Näin ollen hyvitämme palauttamasi maksetun tuotteen ja pitämäsi ilmaisen tuotteen erotuksen sinulle. Kampanjoissa on voimassa muuten normaalit palautusehdot.  Kampanjatuotteiden koon vaihdot maksutta, kuten normaalistikin.

 

Tilauksen noutamatta jättäminen EI OLE palauttamista. Veloitamme noutamatta jätetyistä lähetyksistä aiheutuneet pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannukset täysimääräisinä. Jos haluat noutamatta palautuneen pakettisi lähetettävän uudestaan onnistuu se uusien postikulujen (3,90€) hinnalla.

 

Liitä palautuksen mukaan palautuslomake, johon tulee tiedot palautettavasta tuotteesta sekä omat tietosi. Täytäthän lomakkeen huolellisesti!

 

Kun palautus on saapunut Amada Storelle, tarkastamme tuotteen myyntikunnon ja teemme palautuksen.

 

Palautamme rahasi samalle maksutavalle, jolla olet maksanut. Ilmoitamme palautuksesta samantien Paytrailille, jota kautta palautuksesi tulee. Samalla, kun saat palautuksesta vahvituksen lähtee tieto heille ja he ovat yhteydessä sinuun asian tiimoilta.

 

KATSO MYÖS TARKEMMAT VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT!

 

Peruutukset

Asiakkaalla on peruutusoikeus tilaukseensa, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Ilmoitathan peruutuksesta viipymättä. Peruutuksista veloitamme todelliset peruutuksesta aiheutuneet kulut.

 

Palautusosoite:

 

Amada International Oy

Raikuntie 64

36520 Kangasala

 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua vastaanottamisesta. 

 

Ongelmatilanteet

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen anne@amadastore.fi tai puhelimitse 0405512055.

 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. 

 

VAIHDOT:

 

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen ilmoitathan palautuvasta tuotteesta osoitteeseen anne@amadastore.fi

 

Vaihtaessasi tuotteen teethän normaalin paketin palautuksen ja uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta/koosta. Kun palautuspaketti saapuu meille hyvitämme sinulle palauttamasi tuotteen hinnan sekä mahdolliset tilausvaiheen postikulut, jos palautuksena tulee koko tilaus.

 

Muuta

 

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Amada Store käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Amada Store sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Tilaa uutiskirje