Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 8.9.2017 alkaen. Päivitetty 1.5.2021. Nämä ehdot ovat voimassa Suomen sisällä tehtyihin ostoihin. Katso lisäehdot kansainvälisiin toimituksiin TÄSTÄ.

Päivitetty 7.11.2022 ilmaisen toimituksen rajojen suhteen. Päivitetty 15.11.

 Ehtoihin päivitetty linkkaus ennakkomyynnin omiin ehtoihin 26.8.2022.

Ehtoihin päivitetty 11.9.2023 uusi linkkaus palautuksen rekisteröinnin suhteen.

 

 
YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA
Verkkokaupan tuotteita myy Amada International Oy (2829384-5) osoitteessa www.amadastore.fi.

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen sekä postikulujen muutoksiin. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin tilaus-, toimitus- sekä palautusehtoihin.
 
TOIMITUSTAPA & TOIMITUSKULUT
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina, pakettia voi seurata lähetystunnuksella, jonka saat toimitusvahvistuksen yhteydessä sähköpostiisi. Tilausvaiheessa voit valita toimitustavaksi Postin toimituspisteen tai pakettiautomaatin. Voit myös valita DHL kotiinkuljetuksen tai toimituksen DHL:n noutopisteeseen (esim. Ärrälle).
  • Alle 80€ tilaukset, Postin toimitus hintaan 6,90€
  • Yli 80€ tilauksille ilmainen Postin toimitus
  • DHL kotiinkuljetus tai noutopiste 8,90€ alle 100€ tilauksiin.
  • Yli 100€ tilauksiin ilmainen DHL toimitus.
TOIMITUSAIKA
Käsittelemme tilaukset arkipäivisin ja ne lähtevät varastoltamme aina maanantaisin, keskiviikkoisin sekä perjantaisin.
Tilauksen käsittely varastolla kestää 1-2 arkipäivää ja toimitus 2-3 arkipäivää.
 
TILAUSVAHVISTUS
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostitse, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksesta näet mm.
  • Ostamasi tuotteet hintoineen sekä mahdollisine alennuksineen
  • Omat yhteys- ja maksutietosi

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää voimassaolevan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilaustesi sisältöä tarkemmin.
 
Palauttaminen & toimituskulut
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, pesemättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Amada Store ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä.
  • HUOM!  Teethän aina sähköisen palautuspyynnön - Palautusilmoituksen lomakkeeseen pääset TÄSTÄ
  • Liitä palautuksen mukaan em. palautuslomake, johon tulee tiedot palautettavasta tuotteesta sekä omat tietosi. Täytäthän lomakkeen huolellisesti.
  • Emme hyväksy palautuksia tilauksille, joiden vastaanottamisesta on kulunut yli 14 päivää.

Palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, kun paketti palautetaan Postin asiakaspalautuksena, palautusohjeiden mukaisesti. Mikäli asiakas käyttää palautuksessaan muita toimitustapoja tai -vaihtoehtoja, siitä mahdollisesti aiheutuneet kulut ovat asiakkaan omalla vastuulla.

Toimituskuluja ei palauteta. Mikäli toimitus on ollut ilmainen ja palautuksen jälkeen tilauksen arvo jää alle ilmaisen toimituksen rajan (80€) ,palautuksesta peritään postikulut.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole luokiteltava palautukseksi.

Veloitamme noutamatta jätetyistä lähetyksistä aiheutuneet palautuskustannukset täysimääräisinä, vähintään 25€. Jos haluat noutamatta palautuneen pakettisi lähetettävän uudestaan onnistuu se 10€:n lisäkulun maksamalla.
 
Kun palautus on saapunut Amada Storelle, tarkastamme tuotteen myyntikunnon ja käsittelemme palautuksesi.
 
Ilmoitamme palautuksesta suoraan maksupalveluntarjoajallemme (Paytrail, Klarna), joka palauttaa rahasi maksutavalle, jolla olet tilauksesi alunperin maksanut. Kun saat meiltä vahvistusviestin palautuksestasi, on tieto siitä lähtenyt myös maksupalveluntarjoajallemme ja he ovat tarvittaessa sinuun suoraan yhteydessä.

Palautuksesi käsitellään noin 14 arkipäivän sisällä siitä, kun palautuspaketti on saapunut meille takaisin.


Palautusosoite:
Amada International Oy
Raikuntie 64
36520 Kangasala
 
Pidätämme oikeuden perua asiakkaan tilauksen mikäli,

  • Asiakkaalla on selkeästi liian paljon palautuksia. Tällöin myös asiakkaan asiakastili jäädytetään 2kk ajaksi.
  • Mikäli tilauksella oleva tuote on loppunut.
  • Mikäli tilauksella on käytetty alennuskoodia, johon asiakkaalla ei ole oikeutta/sitä ei voi hyödyntää tilauksella oleviin tuotteisiin. 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä  kaikki maksukortit. Myös Collectorin lasku ja osamaksu on vaihtoehtona.

Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Amada Store ei itse peri lisämaksua minkään maksutavan käytöstä. Collector Bank perii omat osamaksusopimuksen sekä laskutuksensa kulut. Lisätietoja näistä kuluista saat suoraan heiltä.

Ostamalla Amada Storen tuotteita laskulla tai osamaksulla teet luottosopimuksen Collector Bankin kanssa. Täten kaikki maksuihin sekä niiden kuluihin ja luottosopimuksiin liittyvät asiat tulee käsitellä suoraan Collector Bankin tai Klarnan kanssa.

Tilauksiin ja tuotteisiin liittyvät kyselyt voit käydä Amada Storen asiakaspalvelun kanssa.
 
Lahjakortit
Lahjakortteja ei vaihdeta rahaksi. Palautukset lahjakorteilla maksettuihin tilauksiin palautetaan takaisin lahjakortille. Lahjakortit ovat voimassa 12kk niiden ostopäivästä.

 
Alennuskoodien käyttö verkkokaupassa
Alennuskoodi syötetään ostoskoriin ennen maksuvaihetta. Maksun jälkeen alennuskoodia ei voi lisätä tilaukseen. Olethan siis tarkkana, että alekoodisi on syötettynä ja näkyvissä ennen kuin maksat tilauksesi.
 
"Osta 3 maksa 2" -kampanjan palautusehdot
Palauttaessasi tuotteen, jonka olet saanut tilauksessasi maksutta, emme maksa hyvitystä, koska tuotetta ei ole tilausvaiheessa veloitettu. Mikäli palautat maksetun tuotteen, mutta pidät ilmaisen tuotteen, veloitamme ilmaisen tuotteen. Näin ollen hyvitämme palauttamasi maksetun tuotteen ja pitämäsi ilmaisen tuotteen erotuksen sinulle. Kampanjoissa on voimassa muuten normaalit palautusehdot.  Kampanjatuotteiden koon vaihdot maksutta, kuten normaalistikin.
 
"Osta 50€, saat 10€ lahjakortin" -kampanjan palautusehdot
Jos olet ostanut tuotteesi lahjakorttikampanjasta ja palautat tuotteita niin, että lahjakortin saamisen ehdot eivät enää täyty, mitätöimme lahjakortin. Jos olet ehtinyt jo käyttää lahjakortin seuraavaan ostokseen, vähennämme sen summan palautettavasta summasta. Jos palautus on pienempi eikä näin ollen kata lahjakortin summaa laskutamme erotuksen.

Muut kampanjat:

Mikäli olet ostanut tuotteita kampanjoista, joista saat kaupanpäällisiä, tulee myös ilmaiseksi saatu tuote palauttaa palautuksen yhteydessä. Kesäkampanjasta saatu viuhka on arvoltaan 15€ ja tämä summa vähennetään palautuksesta mikäli tuotetta ei palauteta ja tilauksen arvo jää alle rajan. Kevätkampanjan kangaskassi on arvoltaan 10€.

 

Itsenäisyyspäivän korvakorukampanja:

Kaikkiin 6.12.2022 tehtyihin yli 50€ tilauksiin pakkaamme Swarovski-korvakorut sinisenä, kirkkaana tai harmaana. Tuote lisätään pakettiin automaattisesti. 

Mikäli palautat tilaukselta tuotteita ja tilauksen arvo jää alle 50€ tulee myös kaupanpäällinen palauttaa. Mikäli tuotetta ei palauteta, veloitamme tuotteen hinnan (ensisijaisesti vähennetään palautuksesta), korvakorujen arvo 14,90€.


 
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
 
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
 
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
 
Peruutukset
Asiakkaalla on peruutusoikeus tilaukseensa, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Ilmoitathan peruutuksesta viipymättä. Peruutuksista veloitamme todelliset peruutuksesta aiheutuneet kulut, kuitenkin vähintään 5€. Kulu vähennetään palautettavasta summasta.

 
Ongelmatilanteet
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@amadastore.fi tai puhelimitse 0401551205.
 
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Käsittelemme kaikki reklamaatiot kuluttajaliiton ohjeistuksen mukaisesti.
 
VAIHDOT
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen ilmoitathan palautuvasta tuotteesta sähköisellä  PALAUTUSILMOITUSLOMAKKEELLA verkkokaupan kautta. Löydät lomakkeen yläbannerista sekä valikosta.
 
Vaihtaessasi tuotteen teethän normaalin paketin palautuksen ja uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta/koosta. Kun palautuspaketti saapuu meille hyvitämme sinulle palauttamasi tuotteen hinnan.
 
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Amada Store käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Amada Store sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Tilaa uutiskirje